1. Nezávazná rezervace (opce)
Nezávaznou (předběžnou) rezervaci si vytvoříte sami kliknutím na cenu u vybraného typu ubytování a zvoleného termínu - pokud je termín označen zelenou barvou, předběžná rezervace se Vám obratem automaticky potvrdí a apartmán/hotel je pro Vás nezávazně blokován do data uvedeného jako platnost opce (většinou 24 hodin, v případě lastminute nabídek jen několik hodin). V případě, že je termín označen oranžovou barvou (jedná se většinou o poslední volné pokoje nebo italský partner čeká na závazné potvrzení od jiného klienta apod.), musíme u našich italských partnerů prověřit, zda je požadované ubytování volné nebo ne - opce se označí jako vyžádaná. Prověření volných míst je většinou otázkou minut (kromě italské polední siesty cca 12-16 hod. kdy Italové odpočívají). Pokud je požadované ubytování volné, bude Vám potvrzeno opět s termínem platnosti, v opačném případě bude předběžná rezervace zamítnuta. Pokud do termínu platnosti opci nepotvrdíte, bude automaticky zrušena. Za ověření dostupnosti není účtován žádný poplatek.
2. Rezervace
Rezervace je již závazná - vznikne potvrzením nezávazné rezervace (opce) a úhradou platby v termínu splatnosti. Termín splatnosti je shodný s termínem platnosti této rezervace. V detailech rezervace máte možnost vytisknout cestovní smlouvu, kde jsou uvedena i bankovní spojení atd. Cestovní smlouvu obdržíte automaticky i emailem ihned po potvrzení rezervace.
3. Platba
Pro platbu používejte prosím výhradně bankovní účet uvedený ve vaší cestovní smlouvě. Platba bankovním převodem je obvykle realizována následující pracovní den. Případně můžete využít platby platební kartou - zúčtováno okamžitě.
Standardní platební postup je: 30% celkové ceny při rezervaci, doplatek nejpozději 35 dní před začátkem pobytu. V případě rezervace méně než 35 dní před nástupem pobytu je celá částka splatná ihned při rezervaci.
Výjimkou jsou tzv. NRR rezervace - nevratné a neměnné, kdy je třeba celou částku uhradit ihned při rezervaci - toto je vždy uvedeno jak přímo u nabídky tak i v cestovní smlouvě).
Tento rozpis plateb budete mít vždy uveden jak v popisu ubytovacího zařízení, tak přímo v cestovní smlouvě.
Pokud si nejste jisti, že platba dorazí včas, pošlete nám prosím email s potvrzením o provedené platbě. Zpožděná platba může stornovat pobyt!
Výjimkou jsou tzv. NRR rezervace - nevratné a neměnné, kdy je třeba celou částku uhradit ihned při rezervaci - toto je vždy uvedeno jak přímo u nabídky tak i v cestovní smlouvě).
4. Poukaz k pobytu a pokyny k cestě
Poukaz k pobytu (tzv. voucher) a pokyny k cestě spolu s doporučenou trasou, dálničními poplatky, kartičkami od pojišťovny, mapkou a případně i dalšími dokumenty budou automaticky k dispozici v rezervačním systému v detailech rezervace cca 7-10 dní před nástupem k pobytu. Pokud tyto informace budete potřebovat dříve (další dovolená o týden dříve apod.), pošlete nám zprávu emailem.
Z důvodu urychlení odbavení a formalit po příjezdu na místo může být požadován tzv. self check-in. Cca 14 dní před vaším odjezdem vám bude odeslán dokument s předvyplněnými údaji o cestujících, který je třeba zkontrolovat a případně doplnit. Tyto údaje budou následně odeslány italskému ubytovateli, aby mohl připravit veškeré podklady pro ubytování a nedocházelo na místě ke zbytečnému zdržení. Upozorňujeme, že pokud nevyplníte self check-in, může být při odbavení v místě pobytu požadován dodatečný poplatek.
5. Příjezd na místo - ubytování v apartmánech
Po příjezdu na místo se v určených hodinách (většinou mezi 16. a 19. hodinou), přihlásíte v ubytovacím zařízení nebo v naší místní partnerské agentuře, kde po předložení voucheru, složení kauce a případně dalších poplatků obdržíte klíče od apartmánu/pokoje. Pokud do letoviska dorazíte dříve, je možné v agentuře vyřídit formality a získat předběžnou informaci o času předání apartmánu. Apartmány jsou během dopoledních hodin uklízeny a připravovány pro další hosty a proto je jejich předání garantováno až v odpoledních hodinách. V letoviscích, kde nemáme svého delegáta, jednáte přímo s partnerskou agenturou a je Vám k dispozici naše telefonní asistenční linka.
6. Příjezd na místo - ubytování v hotelu
Po příjezdu na místo se v hodinách uvedených ve voucheru (obvykle je nástup po 14. hodině) dostavte přímo na recepci hotelu, kde vyřídíte veškeré formality, uhradíte případné poplatky a příplatky na místě a obdržíte klíče od pokoje. Pokud do hotelu dorazíte dříve, je možné se na recepci domluvit, zda můžete využívat hotelových služeb (bazén, restaurace, pláž atd.) již před přidělením pokoje.
7. Zrušení nebo změna rezervace
Potvrzenou rezervaci je možno změnit nebo zrušit pouze písemně (emailem z emailové adresy, ze které byla rezervace provedena) a to většinou s poplatkem podle všeobecných podmínek/cestovní smlouvy. V žádném případě není možné provádět jakékoli změny nebo zrušení rezervace telefonicky!